Min viktnedgång

Genväg till

22 oktober 2009

Händer mycket!

Godeftermiddag!

Ja sen sist så har de hänt en tråkig händelse, min "systerdotter" Sara o hennes pojkvän råka ut för en bilolycka pga av sladd på bilen o for rakt in i ett träd. Så hon ligger nu nere på lunds lasarett och har blivit ryggopererad då hon hade en kota som va bruten så nu ska hon bara piggna till o sen får hon nog åka hem igen men får inte sitta ner på 6 månader utan de är stå eller ligga som gäller . Hon stuka även handleden och en spricka i nyckelbenet. Hennes pojkvän klara sig lite bättre ett sår i huvud,hjärnskakning och en bruten el stukad tå. Usch hemskt när sånt händer man tror ju aldrig att de ska hända nära o kära. Ni som inte förstår så är det min systers sambos dotter. Tur de inte gick mer illa iallafall. Krya på dig Sara o Tjoffe.

Annars har de varit ganska lugnt .. I förrgår kväll åkte jag till lillasyster för o passa barnen i går o de gick hur bra som helst. Kuss o Natalia kom igår på eftermiddag så alla 3 barnen lekte o hade skoj mesta delen av tiden. Sen kom Robin o avlöste oss hihi så vi var hemma här vid 17 tiden .

Idag ska jag köra ut Ozzy till sin tjej Sessan så ska han va där o busa hela helgen medans vi är hos mamma o Roger.

Tror jag fått urinvägsinfektion oxå nu känner mig kissig typ stup i minuten.. så ska ta o dricka lite citronvatten o vatten i mängder.. eller försöka haha för ja har lite svårt för o va duktig på att dricka vatten.

Har även fått tvättat idag så ska snart ner sista rundan o sen ska ja lägga in all tvätt o packa inför helgen o städa undan här hemma så de e fint när man kommer hem igen.

Så ni får ha en bra helg alla och va rädda om er!!

Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar