Min viktnedgång

Genväg till

29 januari 2009

Veckan som gått!

Jahapp då var snart denna vecka till ända oxå o även denna första månaden på de nya året.. så tiden rusar iväg fortfarande.. :P

igår va min lillsyrra o hennes dotter här o hälsa på kolla runt på nätet o umgicks .. sen när min man kom hem så skulle vi iväg ut till klippan o äta midda ihop me maria o janne me familj.. trevligt som alltid va ju lääängesen sist.. får vi snart göra om eller hur gumman??

sen körde vi hem igen efter ett par timmar gubben min va ju megatrött.. somna typ vid 3 natten innan.. o opp vid 7 .. så fullt förståeligt att han va trötter.. vi la oss nästan direkt o kolla några avsnitt rederiet o sen somna han gott o ja bytte skiva till ncis hihi..

idag har ja inte gjort så mycke utan har fått ha min lugna morron för mig själv.. behöver den ..blivit beroende el nåt.. så nu ska ja snart ta tag i hemmet o fixa o dona o städa o feja.. så man har de avklarat =)

annars har de väl inte hänt så mycke mer än utöver de vanliga..

så ja säger hejdå så länge o vi hörs säkert senare..

pöss o kram ses kanske på stan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar