Min viktnedgång

Genväg till

6 januari 2009

Full Rulle!

Ja nu har jag städat bort julen o det är lite mörkt i fönsterna eftersom ljusstakarna är borttagna måste få upp mina fönsterlampor här i storarummet iallafall hihi.. sen får man skaffa sig lite mer belysning längre fram. o jag har bytt gardiner i köket o storarummet.. o städat o haft mig har lite dammning o städa toaletten kvar så ska snart påbörja de..

sitter o fixar lite vid datorn oxå då o då .. så har sysselsättning iallafall hehe..

nästa lördag ska man på tjejfest hemma hos storasyster ska bli skitkul har inte varit iväg på evigheter men nån utgång blir de inte för min el kuss del då vi har de lite kasst me pengar .. men de blir lika kul ändå är ingen ut o gå dansa typ ändå hehe..

nej nu ska ja fortsätta här hemma..

kraamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar