Min viktnedgång

Genväg till

18 januari 2009

Underbart!

Hejsan svejsan mitt i natten!! kom hem för typ en kvart sen eller nåt .. hihi har haft en skitkul kväll me alla brudarna såna man känner samt okända o vi har lekt o tävlat o haft skitkul.. e lite så där rund under fötterna hihi... men ändå inte så farligt..

kussiluss e desto mer påverkad har kräkt lite o så... men hoppas hon mår bättre i morron hihi.. själv ska man städa fixa här hemma innan min underbara älskling kommer hem o när han kommer hem loooovar jag att jag inte sitter vid datan iallafall hahahahahahhaa...

tusen tack vill ja ge till Janne som ställde upp o skjutsa oss både till o från maria tack tack för underbara vänner!!! ställer upp en annan gång looovar... hihi

o tusen tack till Maria o Tina för en helkul kväll !! hoppas ni har de superduper kul i stan hihi..

ska nog fan ta mig en natta macka o sen krypa ner i sängen hihi

sussa gott så hörs vi senare.. o e här nåt stavfel så e de antingen för att ja e lite full eller mitt jädrans tangentbord som har ett eget liv hihi

kraaaaaaaaaaaamizzz

foto kommer senare när ja lagt in några o fått från dom andra hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar