Min viktnedgång

Genväg till

27 januari 2009

Jahapp!

ja igårkväll va ja ju hos lillis passa cheevy o wilma de gick hur bra som helst.. blev lite kris här hemma innan bara för ja messa min man vid kvart i fem o fråga när han va hemma o han svara om 2 timmar ca..eeeh.. panik hur fan ska ja ta mig till bjuv nu ... men de löste sig messa o fråga sis om hon ville köra mig ut till andra sis så hon kom o hämta mig o ozzy hihi o sen va vi hos lillis vid 5tiden.. el nåt sånt.. o hon hade lite smått panik hade inte duschat o ingeting o skulle bli hämtad me taxi vid halv sju.. men hon hann bli klar o kom iväg i tid.. sen vid sju gick ja upp o la cheevy o sen titta ja o lompe på björnbröder o sen vid halv åtta eller nåt sånt gick ja upp o la henne oxå.. sen kolla ja lite på ncis o bara låg o slappa i soffan.. va ute en sväng me hundarna oxå hihi.. sen kom connie o lillis vid halv tio ca.. så de va ju inte så länge dom va borta hihi.. dom va o åt på en fin restaurang i helsingborg .

åkte me min mosters man hem o sen stod ja ute o prata me kuss i typ en timme eller nåt hihi o sen gick ja in o la mig o kolla vidare på ncis .. somna väl runt 2tiden..

idag har ja o kuss varit nere på netto en sväng köpte en rullvagn el va man ska kalla de.. som vi kan ha i badrummet så slipper man ha massa grejor stående på badrumsskåpet .. o sen energidricka hehe mums mums..

o nu sitter ja här en sväng har spelat lite på blip o ska fixa lite här hemma nu tänkte ja så de blir på me bra musik o sen komma i gång.. hihi

så vi hörs o syns

*away*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar