Min viktnedgång

Genväg till

30 januari 2009

Slutet!

idag sov man länge men va uppe länge oxå för ja fastnar ju i min serie som ja tittar på varenda kväll hihi NCIS den e för jäkla bra.. blir ju att ja sätter igång de när min älskade har somnat för innan han somnar så e de rederiet som följs hihi .. vet ente va klockan va när ja slockna i natt runt tre halv fyra kanske.. o vakna tio i elva idag.. :O brukar vakna vid nio tio tiden hihi .. men men de gick de oxå .. blev poppis direkt på morronkvisten kuss skicka mess o gubben min ringde.. så efter ja pratat me gubben så traska ja in den långa vägen till kuss hehe.. hon hade nåt o visa mig o sa inte vad.. de va hennes älskade katt Miz som hittat hem efter o varit iväg i typ 3 månader o lite till.. =))
sen snacka vi lite o sen skulle hon o talis gå till netto o ja gick in hit igen.. så sitter här o skriver några rader o spelar lite mellan varven ska bädda sängen o fixa lite här hemma snart oxå.. så då blir de på me bra musik så man kommer igång hihi..
ikväll blir de kanske pizza till midda inget bestämt än så får se hur de blir.. antingen pizza el hemlagade köttbullar o stuvade makaroner =)
nu e snart januari månad Slut o min månad kommer o ozzy oxå o många fler antagligen hihi.. på tisdag e de ozzy som fyller hela 6 år .. tiden bara rusar fattar inte att jag haft min underbara gosse hos mig i snart 4 år.. o här i denna lägenheten har vi bott i 3 år.. men som sagt vem vet när o hur länge till vi stannar.. men blir nog ett bra tag till..
nej nu ska ja sluta skriva för stunden..
ha en underbar helg alla mina vänner!
kraaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar