Min viktnedgång

Genväg till

21 januari 2009

Hemma Fixar Dag

Ja idag är det hemmadag för min del ska inte iväg nånstans o hälsa på någon eller nåt sånt.. har varit på netto o handlat lite me kuss nyss o nu e ja hemma igen. Har städat o fixat här hemma o ska fortsätta rensa ur datorn nu tänkte ja. sen blir de nog spela lite tetris hihi ska klara mina achievements så e de .. hihi va så jäkla nära häromdagen när ja spela va typ 150p ifrån o klara de ena o sen bara några sekunder från o klara ett annat.. retligt värre men men skam den som ger sig heter de ju .

igår fyllde lilla lompe Wilma 3 år hihi va ute hos dom o hjälpte syrran o fixa Wilmas rum blev skitmysigt när vi va klara eller ja jag fick åka lite innan allt va klart men de såg kanonbra ut iallafall hihi.
på morronen va ja inne hos kuss en sväng o hälsa på o sen hann ja knappt hem innan syrran ringde o fråga om ja ville hjälpa henne så hennes gubbe kom o hämta mig hihi.. så hämta min gubbe mig sen vid halv sex så körde vi o handla lite som behövdes här hemma.. o sen hem.. slappa o kolla på teve o sen fixa vi midda tacos hihi gott gott.. idag blir de köttfärssås för vi har färs kvar i kylen för mina fryspåsar e slut hihi..

tandvärken har försvunnit istort sett känner bara lite grann då o då.. o sen biter ja ihop käkarna på natten när ja sover så de gör ont när man vaknar o ska gapa hihi ...

nej nu får ja fortsätta

kraamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar