Min viktnedgång

Genväg till

26 januari 2009

Hemlisar

Har ja för min lillis hihi men de får hon reda på senare idag =)

idag har ja inte gjort så mycke mest slappat har ju tandvärk fortfarande.. ja jag får väl gå till tandis snart... men vill inte .. haha..

har kollat lite på ncis o sen suttit här o spelat lite o pratat me min svåger o syster på msn.. kollat runt lite på nätet..

vet ente om min make kommer hem snart el när han e hemma idag de märker ja haha.. ska nog ta o spela lite på xboxen strax oxå sen blir de matlagning o sen bege sig iväg..

så ikväll ska ja passa mina minsta systerbarn o när dom lagt sig så ska ja kolla på ncis tänkte ja.. medans ja väntar hem de 1årsfirande paret hihi

grattis på er 1åriga förlovningsdag lillis o Connie

kraaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar