Min viktnedgång

Genväg till

17 januari 2009

TjejFest!!

Ja I eftermiddag är de äntligen dags =) då ska de ut o partajas me 12 andra brudar hemma hos syrran hihi..de blir lekar o sång o dans m..m. alltså singstar tävling misstänker vi o nåt annat kul.. sen ska vissa vidare ut till stan på kvällen o vissa åker hem .. jag o kuss kommer åka hem för vi har inte råd el nån vidare lust o springa ut på stan.. hihi..

så kuss ska väl komma till mig sen nångång så ska vi fixa o göra ve oss här hemma hos mig.. o sen komma på nån som kan skjutsa oss till n.vram hehe..

planen va ju från början att niclas skulle lämna o hämta men de blir lite svårt när han är i blekinge lite långt o köra hahahaha.. så de löser sig väl på nåt annat sätt .. i värsta fall får vi väl gå eller nåt hahahahaha

igår gjorde ja inte mycke vettigt hade en riktig slappedag för mig själv kolla lite serier o spela o bara tog de lugnt.. sköööönt hihi

har ju fortfarande tandvärk oxå som tydligen inte tänkt försvinna än på ett tag.. fan man har ju inte råd o gå till tandläkare heller tror ja får en ordentlig utskällning där oxå hahaha har vatt slarvig så har väl typ hål överallt.. nej får hålla mina tummar på att tandvärken försvinner av sig själv snart..

ha en underbar helg

kraaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar