Min viktnedgång

Genväg till

6 januari 2009

E de dags Nu?

godförmiddag.. legat i sängen o latat mig fram tills för en halv timme sen har typ vaknat en gång i timmen sen 6 i morse.. vet ej varför.. menmen tänkte nu får ja väl stiga upp.

igår kväll ble de inte så mycke gjort satt en stund vid datorn o bara kolla runt.. sen vid 22tiden gick in o la mig hos älsklingen som somnat gott redan hihi så titta ja vidare på mina ncis avsnitt.. min nya kvällsritual hihi..men den e ju bara för bra den serien.. =)

vet ente vad klockan blev innan ja somna men hon va nog runt 1 tiden gissar ja på.

idag blir de väl som de alltid blir diska o plocka undan m.m. funderar på om ja ska plocka väck julen verkar va många som gjort de redan hihi.. men kommer ju bli så mörkt o trist när man gjort de.. me tanke på alla ljusstakarna i fönsterna m.m. hihi .. men de är väl dags nu kanske? hihi

min älskling jobbar idag oxå så får se när han kommer hem .. måste ta fram middesmat oxå .. o sen blir de nog spela lite tetris.. har några kluriga achievements o reda ut.. o envis som ja e så ska ja försöka hihi..

undrar om vi får nån "massa"snö i år.. man kan ju hoppas e ju fint när de ligger där ute.. istället bara för frosten som vi har nu.

ha en underbar dag kraamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar