Min viktnedgång

Genväg till

16 januari 2009

Gubbar o Tjejer!!

God förmiddag sen sådan hehe..

ja nu e ja här o skriver igen har ju inte varit så aktiv i min blogg denna veckan fy på mig hihi.. men har inte suttit så mycke vid datorn o när ja väl har suttit här så har jag haft fullt upp med massa annat.

Igår va ja iväg o handla me kuss en sväng på oj o en sväng på lidl. o sen gjorde ja inte så mycke mer än satt lite vid datorn kolla på teve o snacka me min älskling.

Han åkte idag på morronen upp till blekinge ska jobba där i helgen så han kommer hem på söndag kväll nångång. va längesen vi var ifrån varandra så länge men kan nog vara behövligt hehe... o jag ska va hemma idag o bara slappa o städa o fixa här hemma hade ja planerat o sen imorron blir de tjejfest hemma hos syrran o de ska bli skitkul hihi ska sjungas singstar o de blir nog några andra lekar oxå dom är så hemlighetsfulla så man nästan blir knäpp hihihi .. men hoppas de blir en kanonkul kväll vi e mellan 13 o 15st tjejer :O

så det är bara jag o min lilla pojkelojk Ozzy här hemma nu hihi just nu sover han min latefis hihi

annars har de väl inte hänt så mycke i veckan.. har varit iväg me lillis när hon skulle röngtas o sen varit hemma hos henne nån dag o umgåtts o sen har hon o lompe varit här några timmar hihi Cheevy lillkillen ramla ner för trappan häromdagen så han har en blåtira under ena ögat lilla pojken men tur de inte gick värre.. hade nog änglavakt..

nej nu ska ja återgå till msn plus besöka damrummet hahahaha

kraamizz ha en trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar