Min viktnedgång

Genväg till

8 januari 2009

Knäcken som blev Kol!!

tjohej hann inte me o skriva nån blogg under gårdagen .. var iväg en runda i byn på eftermidda fixa konto o sånt.. kuss o natalia hängde me mig ut =) sen gick vi o köpte dricka o begav oss hemåt igen .. då ringde gubben o babbla en massa.. o sen efter typ 10min säger han var e du då.. utanför skolan svara jag.. o då säger han att han snart e hemma :O amen hallåå lönt o babbla så mycke i telefonen då hahaha.. men iallafall så la vi på sen o ja o kuss kunde fortsätta babbla hon o ja.. sen ble de en cigg o dricka vår dricka innan vi skiljdes åt utanför huset o min gubbe kom oxå under tiden vi stod där o snacka.. sen när ja kom in så va ja efterlyst på msn så satt här en stund o sen prata ja me gubben o vi fika lite rostemacka .. o sen satt ja åter igen vid datorn en stund.. o sen gick ja in till kuss för hon va homealone.. o sen följde hon me in till mig vi tänkte göra knäck som aldrig blev gjort under julen här hos oss.. så vi börja väl me de vid runt 20tiden samtidigt börja ja på middag.. vi gjorde dubbel sats knäck.. o vi hann fixa middag äta plocka undan o de hade fortfarande inte tjocknat tillräckligt.. vid halv tolv testa vi men kuss tyckte de va för löst fortfarande så vi satte tillbaks de på spisen o öka värmen o gick o röka så länge.. när vi kom tillbaka va de typ mörktbrunt.. vi bara hm.. detta blir nog inte bra knäck ska va ljust .. hahaha o stenhårt ble de o smaka bränt.. så de va bara slänga alltihopa .. får prova göra om de idag el nåt.. men bara göra en sats.. men nu har man lärt sig en läxa gör ej dubbelsats knäck för då blir de Kol!!
hahahaha

ja o kuss spela yatzy o kort o hade de skoj hihihi.. hade våra flippar som vanligt hihi..

nej nu e ja efterlyst igen på msn..

kraaamizz skriver mer senare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar