Min viktnedgång

Genväg till

17 december 2008

Typiskt!!

Ja idag vaknar man me halsont ,hosta snörvel o känner mig febrig.. så mycke va de för att ja skulle hålla mig frisk.. har mina misstankar om vem som smittat mig finns 2 st den ena e min mamma men de e 2 v sen hon va sjuk känns lite länge imellan haha.. sen har vi min kussiluss Tess .. kan va från när vi va iväg o handla när vi satt i bilen hehe... du e nog smittobäraren men klarar dig själv från o bli sjuk hahaha..

e ju bara o hålla tummarna att man blir frisk innan julafton........


fy va detta är tråååkigt ...

jaja blir säkert jääättebra..

nu ska ja på toa ..

ensam hemma idag ju för gubben jobbar.. får ju hoppas att inte han oxå får detta skitet nu när han precis vatt sjuk oxå... o om han får de så blir de ju garanterat julafton han e dålig på oxå.. tur vi bara ska va hemma ..

vi hörs senare

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar