Min viktnedgång

Genväg till

9 december 2008

Tvättedag igen =)

Godmorron !
Ja idag står de tvätt på schemat igen under eftermiddan/kvällen =) Så jag ska renbädda sängen idag =) sen ska ja diska o städa .
Igår kom min älskling hem redan vid halv fem.. jobbebilen hade gått sönder igen... så lär ju bli sena dagar resten av veckan..
men iallafall så beställde vi mat o ja körde o hämta de. sen käka vi o kolla film o umgicks sen prata ja me kuss i tele en stund . o sen umgicks ja me gubben min igen .
vid halv tio tror ja kl va så kom kuss in här o hälsa på en sväng.. prata lite om allt möjligt.. o ja o gubben diskutera hans chef som vanligt när kuss e här. haha hon får oss till o prata el nåt.. hehe sorry gumman .. men de e inte så farligt som de låter kanske hihi.. ska bli kul o se hur man e på fredag.. men ska försöka o "va som vanligt" o INTE BRY MIG hahaha...
just nu sitter ja här o skriver blogg o pratar me min andra gumma Mahiia..
så ska återgå till henne men tror att hon sitter o läser mina bloggar fortfarande för hon hade tydligen inte min nya bloggadress hihi så har lite o läsa i kapp juu ..
kraaamizz tack för att ni finns för mig mina underbara vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar