Min viktnedgång

Genväg till

29 december 2008

Sovrummet!

god morron!

hann inte skriva så mycke igår då vi hade fullt upp hihi sen va ja iväg på eftermiddagen o på kvällen fixa vi midda o kolla film .

men som sagt vi håller på o "renovera" sovrummet.. har målat 2 ggr men ska målas minst 1 gång till idag för de e inte riktigt bra än.. antingen e de dålig färg på väggarna sen innan el så e de färgen vi köpt som e kass hehe.. men de blir säkert kanon när de e klart..

så idag kommer min lillasyster hit o hjälper mig eftersom niclas jobbar o inte e hemma förrän vid fyra halv fem o då e de mörkt o för sent o måla hihi.. så ja sitter o väntar på sis nu .

kommer bli skitsnyggt i sovrummet när de e klart =))

igår eftermiddag vid typ 16tiden körde ja ut till lillis för hon skulle låna en peng så stanna ja där några timmar för ozzy va oxå me o ville busa me nalle o sessan hihi.. så ja körde hem vid kvart i åtta på kvällen . när ja kom hem spela gubben min tvspel så ja satt o kolla när han spela ett tag sen börja ja fixa nåt ätbart blev varma mackor hihi.. gott gott o sen kolla vi på blackjack till maten o sen la vi oss i sängen o fortsatte kolla film blast from the past .. men sen somna gubben min o ja stängde dvden o kolla en stund på teven o sen somna ja oxå typ vid halv ett el nåt sånt.

ni får ha en underbar dag så hörs vi kanske i kväll el i morron

kraaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar