Min viktnedgång

Genväg till

4 december 2008

Bla Bla Bla!!

GodFörmiddag!
vakna vid kvart i tio idag då hemtelefonen ringde.. men orka inte svara men kunde inte somna om igen så de va lika bra o gå upp =)
har fått fixat en del nu på förmiddagen.. fått betalt de sista räkningarna.. ringt några samtal har ett samtal kvar som ja snart ska ha avklarat de oxå =)
har pratat me min mammi idag oxå en liten stund . dom har lite dataproblem så dom ringer den privata "supporten" som då e jag.. ska kanske börja ta betalt hahaha..
många som använder mig som sin egna support när de gäller datagrejor hihi.
nej nu ska ja ta o testa ringa mitt sista samtal så ja har de avklarat.. skriver mer senare idag.
Måste prata me dig oxå Mahiia.. ring när du har tid lust o ork så ja inte ringer o stör hahaha..
kraaamizzz kramizzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar