Min viktnedgång

Genväg till

16 december 2008

Tröttnat!!

Ja igår var min gubbe hemma från jobb o så även idag kan nog va lite behövligt för honom o få vila upp sig eftersom han varit dålig. men e betydligt bättre nu iallafall . tycker alla är sjuka till höger o vänster både här o där.. så jag håller mig undan vill inte bli sjuk .. för då ligger man väl sjuk på självaste julafton me min otur o det är inget ja känner för o göra för ja o min man ska ha en mysig dag tillsammans o njuta av god mat o kanske dricka nåt litet o bara ta de lugnt o titta på filmer o spela lite blir de säkert oxå .

så ni som är sjuka får stå ut me att jag inte vill umgås hahahaha är riktigt nojjig denna gången tar inga risker hahahaha..

Har oxå tröttnat på att alltid sitta här framför datorn. finns annat i livet som är viktigare . så därför är jag mindre o mindre inne på msn o jag loggar inte heller in på mobilen på msn där allt för ofta. o är jag inloggad på datorn så är det inte säkert att jag svarar för jag sitter inte här bara för att ja är inloggad. så vill ni mig nåt viktigt el så så får ni prova skicka sms el ringa i stället. så det är inget som har hänt eller något sånt utan jag har helt enkelt tröttnat .

idag har jag rensat datorn lite så har blivit en del sittande här o sen har ja städat o fixat här hemma.. ska fixa midda om nån timme el så . blir hemmagjorda köttbullar o potatismos gott gott..

igår åt vi kycklingröra o ris gott gott de fick vi uppe hos mamma o roger i söndes o de va jädrans gott så vi var tvungna o prova de själva oxå fast vi gjorde pulvercurrysås haha.. men de va supergott de med.

nej nu ska ja hitte på nåt annat..

KRYA PÅ ER ALLA som är sjuka.. o våga inte skicka nåt till mig .. för ja skickar tillbaks de direkt hehe

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar