Min viktnedgång

Genväg till

23 december 2008

Så gott som färdigt..

handlat är det nu skönt e de men blir att åka till oj i morron bitti måste köpa några grejor till.. annars är de klart.. hihi

när vi kom hem så griljera vi skinkan ,gjorde jansson frestelse så har man de klart inför morrondagen.

imorron ska ja o älsklingen göra ischoklad o knäck hihi.. plus fixa me de sista så klart inför julmiddagen på eftermiddan.

skulle sova nu egentligen men eftersom min hosta går mig på nerverna så har ja stegit upp igen o kokat vatten o gjort te me honung så får väl se om de funkar som alla säger att de gör..

niclas köpte sin julklapp idag oxå ett spel haha o jag fick mina kläder ja beställt redan idag fan va skönt så nu har man ny pyjamas o 2 par nya byxor hihi..

så nu ska ja babbla en stund me kuss innan hon ska gå från datorn hihi vi hörs kanske i morron igen

gooooooooood juuuuuuuul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar