Min viktnedgång

Genväg till

1 december 2008

Allt Möjligt...

1a december idag.. en månad kvar på detta året.. fattar inte vart tiden tar vägen .. rusar förbi o man hinner me en liten del av vad man tänkt men så e de väl alltid hihi.
lite om oss i familjen...:
Ozzy: Har sina dagar då han inte vill äta nåt varken midda från oss ,grisöron el godis el sin egna mat.. inget som passar herr Ozzy.. vet ej varför han e sån ibland.. men han har väl dagar då han oxå mår dåligt som vi människor kan ha. Idag har han ätit sitt grisöra som han fick i går hihi.. Kan inte riktigt fatta att ja redan haft han i 4 år (i febr 2009) men ångrar inte en sekund att jag tog honom. Visst han e skällig när man e ute o de kommer annan hund.. men de anser ja inte som nåt stort problem.. vissa hundar e bara såna ju. men annars e han ju hur snäll som helst.
Älskar han enormt mycke o de kommer bli ett rent helvete den dagen han blir sjuk el somnar in av sig själv. men hoppas ju på att få ha han i minst 3 år till..
Niclas : Jobbar på för fullt som vanligt..min duktiga man =) o allt e fortfarande bara bra mellan oss. Inga bråk ännu men tror inte de kommer bli några nånsin för vi pratar om de mesta istället så blirde inga bråk..varken han el ja är bråkstakar ..bara jag som kan va surhuvud ibland haha men de märker han direkt så han frågar va som e fel..ibland får han svar o ibland inte..hahaha Vet att han älskar mig för den jag är .
Jag: ja mig kan man säkert skriva milslångt om men det är inget nytt ja berättar om hihi.. Jag är som jag är o alltid varit. Just nu har ja mina tankar om mina jävla eksem o annat som händer på min kropp. Får väl snart gå till läkare igen.
Sen har vi ju min "svartsjuka,osäkerhet" som jag nog aldrig kommer bli av med.. Men försöker iallafall .
Jag litar på Niclas till 100% men det är flickorna runtomkring ja inte litar på .. bara tanken på att niclas ska gå på julfest den 12e dec tillsammans me sitt jobb där vi har Jenni..hans chef som e "glad"för niclas.. får mina tankar att sväva. kan inte prata om de för ja blir på dåligt humör direkt hahaha.. men men de blir säkert bra.
Måste försöka hitta mig ett jobb snart så man kan komma ut o tjäna lite pengar osv. =)
nej nu ska ja va pratsam i telen me kuss o sen efter vi pratat klart så ska ja prata me Vibban.. hihi .. bla bla bla i tele sen när ja pratat klart me dom så ska ja diska o städa.
ha en trevlig dag
kramizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar