Min viktnedgång

Genväg till

20 december 2008

Kort Helg!

Ja det blir det denna helgen eftersom min man ska jobba i morron hehe.. han jobbar sön månd o tisdag.. sen ledig julafton o juldagen o sen jobba annandagen o lörd tror ja el bara annandagen o sen börjar han igen på söndagen fram till nyårsafton sen ledig nyårsdagen.. eller nåt sånt har inte riktigt full koll på de.

Idag har vi bara varit hemma o tatt de lugnt.. har ingen större ork ännu även om de e bättre men fy för hostan kan verkligen ta musten ur en.. o vem vill bege sig ut nu i detta blåsande..e ju varning för hårda vindbyar.. börjar blåsa mer o mer de hörs tydligt hehe..

ikväll blir de nån god midda lövbiff o pommes tror ja kanske vi skulle testa på o göra nåt nytt me lövbiffarna som mannen min prata om innan idag el blir de på vanliga viset.. de återstår o se .

just nu sitter jag vid datorn o mina pojkar ligger i sängen o sover båda två hihi..

har skaffat nya msn nu oxå shit va dom kommer på nya grejor hela tiden .. hihi men skoj kul o se om man lär sig hur de går till oxå haha.

nehe nu ska ja kika vidare på nätet .

ha en riktigt trevlig helg.. o håll i hatten :P

kraaaaaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar