Min viktnedgång

Genväg till

26 december 2008

Annandagen=)

Hej hopp har inte suttit så mycke vid datorn nu julafton o juldagen utan har mestadels umgåtts me min underbara man =)

julafton: steg vi upp vid lite i nio körde iväg till citygross o handla hem en julskinka då dopp i grytan ej ble så bra från den skinkan ja gjorde hihihi.. sen hem o börja förbereda maten o fixa o dona här hemma.. vid 13tiden började vi värma upp gratängen m.m. o sen stekte vi köttbullar på förmiddan oxå skit goa ble dom min gubbe e så duktig så hädanefter e de han som får göra köttbullar hihi.. o sen duka vi fram allt på bordet vid kvart i tre så vi åt o titta på kalle anka samtidigt. o sen plocka vi undan maten o fram me julgodiset o sen drack vi lite snapsar o hade en supertrevlig kväll. Kuss kom in en sväng oxå o blev bjuden på en julsnaps hihi..

sen titta ja på armageddon på teven på sena kvällen då niclas slocknat hihi..

juldagen: vakna vi nog oxå rätt tidigt körde iväg o skulle in o kolla på siba tänkte vi men när vi kom utan för siba så var där hur lång kö som helst så vi tänkte nää vi skiter i de hehe så vi körde till maxi på råå o storhandla inför nästa månad.. behövdes dock inte så mycke eftersom vi hade rätt mycke kvar sen förra månaden. o sen begav vi oss hem o duka fram frukost me nybakta bullar ..o tittade på film. på kvällen blev de julmat igen .. har ju hur mycke som helst hihi..

annandagen: ja nu sitter jag här o skriver väntar hem min älskling som är o jobbar men som nog e hemma innan 12 så ska vi bege oss ut i reavärlden haha ska in på djuraffären o ebgames blir de väl ..

julklappar glömde ja berätta om .. jag fick en sidenpyjamas o 2 par byxor o älsklingen fick spel till xboxen , ozzy fick ett stort ben.. men ska få ett störra senare idag om de har kvar hhihi sen ska vi ut o se om vi hittar nåt mer nu på rean..

nej nu ska ja fortsätta kolla runt lite på nätet innan älsklingen hittar hem

kraaamizz kramizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar