Min viktnedgång

Genväg till

12 december 2008

Punkteringar & SkitSnack & Vinterdäck & nu SNÖ!


Happy Birthday tooo Cheevy 1 år idag!!!


************************************************


ja hann inte skriva nån blogg i går va typ full rulle från de ja blev VÄCKT haha.. Telefonen ringde 06.58 vaknade av vibrationerna såg att det va min älskling som ringde så ja ringde upp.. då hade janne fått punktering så niclas hade kört o hämtat han o sen va dom på väg hit o hämta mig så ja kunde skjutsa janne hem o fixa grejor så han kunde byta däck.. men först fick vi lämna niclas i hyllinge så han kunde fortsätta jobba hihi.. va väl ente den lyckligaste människan på jorden o få 5 min på mig o stå där ute typ .. hatar stressa direkt på morronen ... men de försvann rätt snart.. hihi men gubben min messa o fråga om ja vart sur .. hihi.. men iallafall janne fick fixas däckbytet o vi körde hem till janne o maria.. maria låg o fortfarande o nanna gott så hon var lite förvirrad när janne ringde hem o sen va han inne o prata me henne innan vi körde ut till bilen igen .. men de trodde maria att janne ringt o sagt även den andra gången trots att han stått i sovrummet hihi..

när vi kom tillbaks va hon uppe o hade startat kaffe =) så de blev några timmars tjejsnack efter vi käkat frukost för janne gick ju la sig för han hade ju jobbat natt. det va trevligt o kul o få snacka me min gumma va ju ett tag sen..

o lilla fannie bara växer o växer man hinner ju inte med.. hihi


sen vid 14tiden körde ja hemåt .. va inom lidl o handla lite.

sen kom min gubbe hem redan vid 15 halv fyra tiden tror ja.. kommer inte riktigt ihåg hihi.. sen satt han leta vinterdäck till vår bil. så vi ringde varannan gång haha.. men på mitt försök så hitta vi billiga vinterdäck =) 1000kr för 2 helt nya o 2 nästan nya.. visa sig att de ena var där nåt fel på från bilen den suttit på tidigare därav de billiga priset men de går o ha ändå.. =)) för de va inget allvarligt fel .. men vi ska köpa 2nya däck till nästa vinter så har man kanon däck. =) ibland hittar man fynd hihi.. när vi körde in till stan o skulle hämta dom så såg vi att de hänt en olycka vid avfarten till hyllinge.. o när vi kom tillbaks från stan så var där typ 3 polisbilar,bärgningsbil ambulans o brandkår.. o en jäkla bilkö på motorvägen mot helsingborg.. tydligen nån bil som kört rakt in i en stolpe.. hemskt... men de e väl pga den förrädiska halkan ..


blev att vi körde ut till klippan för o byta däcken där.. så blev ett besök till hos maria o janne hihi... fick me mig mina jultidningar oxå =)


sen körde vi hem igen vid 20tiden köpte me mat hem käka o gick o la oss i sängen o kolla teve. sen kom kuss o knacka på fönstret vid 21tiden för hon skulle låna toapapper hihi.. så stod vi o babbla en stund. sen gick ja tillbaks o la mig i sängen ..


idag ska vi köra till Karlshamn för niclas ska jobba i helgen där uppe =) så ozzy får stanna hos maria o janne denna helgen oxå hihi.. så de blir väl att vi kör när han kommer hem tror ja.. så jag har lite o fixa o dona me här hemma.. ska diska undan o packa lite o slänga sopor så man blir av me de.

sen ska ja in i duschen .


Vitt o fint e de ute o snön faller fortfarande ner.. men ja undrar om de blir så mycke som de sagt igår 10cm tveksamt .. kanske 4cm men vem vet beror ju på hur länge de snöar hihi..


nej nu ska ja blossa..


ha nu en riktigt trevlig helg så hörs vi på söndag kväll el måndag igen..


kraaamizzz kramizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar