Min viktnedgång

Genväg till

10 december 2009

Gör jag inget annat än städar???

God Eftermiddag!

Blir en bildlös blogg även denna dag då jag inte hunnit fota nåt speciellt och har inte lagt in korten i datorn än heller ..

Igår var jag aktiv men tyckte tiden gick sakta och hade ingen ro att titta på mina serier och ingen ro att läsa min bok.. så jag fick hitta på nåt o göra så det sluta med att jag gjorde chokladbollar :D men det tog ju bara ca 15min att göra så där var ca 1.5h kvar o komma på nåt att göra innan mannen min kom hem från jobbet.

Men på nåt vis fick jag tiden att gå och till sist fastna jag i min bok :D

Var även tvättdag igår så hela eftermiddagen/kvällen bestod av tvätta både våra och sen kuss med familjs kläder så vi hade full rulle jag o kuss :D
Blev även en liten runda till affären och panta flaskor så vi blev av med dom , självklart skulle maskinen krångla som vanligt men som tur va gick de snabbt o fixa :D sen hem o ta tvätten igen och sen blev de rökpaus o snacka lite innan vi skiljdes åt för stunden för typ 8e gången haha jag o kuss då allså :D

Blev tidigt i säng och titta på Itzcak julevangelium eller hur de stavas .. mannen min som har de som sin egna julkalender haha.. sen låg vi o prata och busa lite o sen somna vi gott..

Idag har jag åter igen städat , har en hund som fäller värre än något haha så de e bara o se glad ut o ta en svängom med dammsugaren varje dag.. sen va de disken och bädda sängen o plocka undan lite , har även städat badrummet.

Så nu sitter jag här igen o vet inte riktigt vad jag ska göra.. för det mesta är klart .. Men ska nog ta en promenad med vovven och passa på o skicka iväg lite brev o gå inom netto o se om dom har några clementiner.. det va de jag skulle handlat igår kväll men då var där bara "tråkiga" clementiner kvar på Oj så det blev mjölk,kaffe och en cola på burk istället haha..

Nej nu vill vovven ut .. hörs imorgon om jag hinner med bloggen =)

Ha en trevlig kväll!!

Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar