Min viktnedgång

Genväg till

9 december 2009

Halva veckan avklarad!!

Onsdag halva veckan gått redan =) Snart helg igen och denna helgen blir den första helgen hemma sen typ 3 veckor tillbaka så de ska bli så skönt o bara göra vad man känner för o ligga på soffan o slappa med älsklingen o vovven =)

Idag är det lite städning som gäller så man håller dammråttorna borta :P sen ska jag hoppa in i duschen en sväng , i eftermiddag är tvätta som gäller och sen matlagning o sen kan man slappa när man är klar med tvätten =)

Igår blev det varma mackor till middag och sen kolla vi vidare på rederiet finns ju x antal avsnitt o vi är väl snart halvvägs =)
På kvällen kom kussiluss in o hälsa på , så vi fixa lite me datorerna för ja lyckades inte lösa de själv men när vi slog våra kloka huvuden ihop så gick de bra :P
Sen blev de film nya wallander =) den va bra.. precis som de andra varit .

Så klockan var väl närmare 24.00 när vi skiljdes åt o efter de blev de raka vägen in i sängen o nanna kudden =)

Idag vakna jag samtidigt som älsklingen som tatt sig en liten sovmorgon så vi steg upp vid 8.30 sen när han kört till jobb så satte ja mig vid datorn en stund o sen blev de kaffe o macka .. gott gott =)

Har börjat lite smått med städningen oxå o ska fortsätta nu , ska ta en sväng med dammsugaren o renbädda sängen och diska sen får ja se om ja hinner med o moppa golven oxå =)

Ha nu en riktigt bra onsdag mina kära bloggläsare!!

kramizar i mängder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar