Min viktnedgång

Genväg till

2 december 2009

Julstädning o pyntning pågår

God kväll!
Har inte hunnit med att blogga sen jag blev av med internet på tåget :P Har varit full rulle sen jag kom hem.

När ja gick hem så mötte kuss o Talis mig en bit hemifrån o sen stod vi o prata snacka osv o sen hängde dom med in när ja skulle mysa me ozzy hihi så jag sa till kuss att hon skulle gå in först o släppa ut ozzy o stänga dörren så skulle ja smyga in . Så jag satte mig i soffan o sen släppte hon in han o jäklar vad han sprang fram o tillbaka o pussa o stoja o ut i hallen o sniffa på mina saker o sen tillbaka in i storarummet o så fortsatte de en stund , men han märkte nog att ja hade nåt till han i väskan så fick gå o hämta den o öppna o ge han pipleksakerna jag fått me hem till han.. Detta ångra jag 1 minut senare för jäklar va han sprang me dom o dom pep o pep o pep o pep hahahaha..



men han blir så stressad av att dom piper så han pep lika mycke själv sen.. :O så när Niclas kom hem så tog han ut piparna så vi slapp höra de o för o lugna ozzy.. tog inte lång stund innan han hade slitit i tu dom i små små bitar ...


Men innan niclas kom hem så hann jag med att packa upp lite, duscha,fixa till mig,vila en stund på soffan och sen kom min älskling hem så de blev massa pussar o kramar o sen begav vi oss iväg på shoppingtur.. =) Så nu har man fått handlat de mesta julgodiset o ojojoj va mycke de blev hahahaha på 2 pers o 1 hund :P men men alltid bra o ha .. Har varit iväg en sväng idag oxå o handlat de sista inför julen så nu är de nog komplett så nu kan de komma stormar o snökaos el va som helst så klarar vi oss ändå hyfsat bra.. hihi

Men innan vi for iväg o handla så hann jag med en liten shoppingtur me kuss på netto hihi hitta liter fler juliga saker till hemmet.. =) o lilla talis somna i vagnen när vi stod utanför lägenheten o prata gullungen =) me sin tomteluva =)) Har även tvättat o tvättat o tvättat idag o kuss har varit me mig o hjälpt mig några rundor o sen blev de kaffe o julstök här hemma , kuss hjälpte mig o stryka gardinerna till storarummet.. tack gumman hade aldrig hunnit så långt om du inte hjälpt mig hihi .. =) laav jooo..

Här nedan kommer lite bilder från dagen jag åkte från Gizmo gumman !

här försöker ja omstruktera min resväska för ja hade för mycket grejor o dataväskan gick sönder oxå haha så fick ta en påse istället o ha dataväskan i..

men skam den som ger sig.....

tadaaa de gick o stänga den =) men den pep lite konstigt i mellan åt så wille undra va ja hade i väskan haha eller han visste ja hade 2 pipleksaker där i .. men de lät ju skumt hihi ..

gizmo i bilen när vi precis kommit till stationen.. de regna som attan ute så klart..

här står vi framför den vagnen ja skulle gå ombord på o prata o skulle säga hejdå....

känslig stund..

kram kalas =)

gulliga vi haha =)

bilderna på före o efter här hemma kommer när jag är klar me allt =)

nu ska ja se om ja kan plocka lite till här hemma o röja vidare... en stund..

ha en fortsatt trevlig kväll

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar