Min viktnedgång

Genväg till

12 december 2009

Cheevy 2 år =) // Udda tåg :P

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes


Idag är det exakt 2 år sedan detta lilla busfrö kom till världen =) Mitt fjärde systerbarn Cheevy =)


På bilden är han bara några timmar gammal =)

o på bilden nedan för är han på god väg till 2 års dagen =) Tänk va tiden går fort =) Men tur de bara syns på barnen hahahaha..

Stort grattis till mitt yngsta systerbarn på din 2 års dag många kramizar från moster Linda =)

Igår tog jag och Ozzy tåget till Bjuv för att umgås med lillasystern min och Nalle =)
När vi stod på stationen kom det in ett sällsynt tåg nu för tiden så jag var ju bara tvungen o ta kort på det.. =)

men först en liten bild på min pojkelojke som sitter o spanar o undrar vad som sker :D


Här kommer tåget inrullandes snacka om rökfaktor :P

kan säga att de rök inte lite utan MYCKE haha.. o där detta tåg stanna där skulle vårt tåg mot bjuv komma inom nån minut.. så efter en liten stund hörde man att de blev på spår 2 istället för spår 1 så va bara o traska över på andra sidan =)

o där passa jag på o ta några kort till på de antika tåget :P

Inte var dag man ser ett sånt precis =) Så de var rätt kul .. hihi

När vi kom till bjuv så stod lillis o Nalle o vänta på oss där och sen promenera vid hemåt till dom , sen fika vi o sen börja sis städa lite och jag försökte fixa med hennes dator .. tror de hjälpte lite iallafall :P

sen kom det folk lite från o till som skulle klippas osv.. så där va full rulle som alltid hehe..
Vid halv fyra kom min älskling o hämta upp oss och sen blev de raka vägen hem o städa undan eftersom vi varit iväg hela dagen .

Nån timme senare kom Kuss med familj in o hälsa på så det blev nån timmes snackande =) o sen när dom begett sig hem så påbörja jag middagen blev varma mackor =) o sen kolla vi på rederiet o bara slappa.

Idag jobbar älsklingen extra ska dela ut nya schema för nästa års sophämtning i åstorps kommun så han tog Johnny med sig så han har lite sällskap sen imorgon får vi väl se om de blir jag som hänger med =)

Så dagens måsten är som vanligt : Diska,dammsuga,plocka undan m.m.

Nu ska jag gå o koka lite kaffe o äta frukost.. =)

Ha en fortsatt trevlig helg

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar