Min viktnedgång

Genväg till

23 december 2009

Lillejulafton =)

Godmorgon alla !
Var ett tag sen jag var här o blogga har helt enkelt inte haft tid har varit full rulle med både de ena o de andra. Men tänkte att jag får försöka hinna me en liten blogg idag lillejulafton till ära :D

Har hänt en del sen sist jag skrev bland annat så har ju lilla Natalia oxå hunnit fylla 2 år det gjorde hon den 19/12 =)

så här liten var hon när hon var nyfödd lilla knytet =)

o så här stor har hon blivit idag 2 år senare =)

Hon ska även bli storasyster under nästa år i juli månad =) Stort grattis till er Tess & Johnny =)

Vi har till o med fått snö nere i skåne innan jul o under julhelgen :O det hör ju inte till vanligheten nu för tiden men tyvärr så är de plusgrader idag så en del har smält bort men de har kommit så mycke så de tar tid så vi lär ha snö även imorgon Julafton =)

så här såg de ut när de började snöa här hemma i lilla åstorp =)

Ozzy var självklart ute i snön o njöt.. hihi

så här såg de ut när första omgången snö kom o igår kom de ännu mer ca 5-10cm men som sagt ovan så har en del smält bort redan men de ser ännu ganska likt ut som bilden här .

I måndags plågade jag min vovve med att klippa klorna och sen en stund senare blev det ett julbad och sen borstning , jag var nog inte världens populäraste matte denna eftermiddag / kväll :P men de gick över o nu e han så tjusig så o mjuk o go i pälsen, har nog lyckats få bort i stort sett alla småknutor som hans päls har en tendens att göra när där e mycke som behöver rensas / borstas bort =)

Igår var det städ dag och tvättdag o fixa med julklapparna som ska me till svärföräldrarna.

Idag steg jag upp 06.45 och har duschat o fixat till mig så nu väntar jag bara på att håret ska torka lite så jag kan fixa till de och sen kommer väl snart min älskade man upp oxå =) sen om nån timme ska vi bege oss till svärföräldrarna o äta julmat o umgås några timmar innan de är dags att bege sig hemåt igen till ozzy o matlagning inför morgondagen =)

Hoppas ni får en riktigt mysig o trevlig o rolig julhelg!

kram kram

God jul önskar

med familj

1 kommentar: