Min viktnedgång

Genväg till

8 december 2009

Foto uppdatering... / julstök klart/ slappedag

Godmorgon mina bloggläsare !!
Som ni kanske märkt så har uppdateringen varit dålig den senaste veckan men sen jag kom hem från gizmo så har tiden bara flugit iväg och ja har haft fullt upp fram tills idag då jag gett mig själv en slappedag!! =)
Har ju hållt på med julpyntande och storstädning i hemmet samtidigt så allt drog ut på tiden , de tog längre tid än jag trodde :P Men fint blev de till slut =)) Vill säga ett stort tack för hjälpen Tess för att du hjälpt mig med strykning av gardiner hihi =) Hade nog hållt på än om du inte hjälpt mig med de :P laav joo gumman =)

Sen i fredes åkte vi till Mamma o Roger i Blekinge och kom hem igen i söndes kväll! Så jag fick fortsätta där ja sluta på igår hade som tur va bara sovrummet kvar med städning o röjning och sen passa ja på att dammsuga av hela lägenheten igen för har man en "fällehund" så får man dammsuga i stort sett varje dag eller åtminstone varannan dag :D

Men idag är jag som sagt färdig med min städning o julstök men har ju den vanliga städningen kvar ändå , de har ju samlats lite disk osv sen ja städa köket :P

Men de är ändå skönt att äntligen vara klar =)

Har lagt in en massa kort i bloggen nu oxå så ni kan se lite före och efter bilder.. lämna gärna kommentarer o synpunkter =)

Nu till korten :D

Storarummet före

suddiga bilder tyvärr , storarummet före igen...

ännu ett i storarummet före

O här e de klart =) Storarummet efter städning o julpynt =)

soffbordet =)

Fick en "ljusidé" haha min gizmo gumma hade såna fina uppsättningar på fat så jag var tvungen o härma lite.. hoppas de inte gör nåt gumman.. laaav jooo =)

Ljusen på bordet testbrinner :P o här ser ni även fönstret o mina nya stjärnor o nya gardiner

vid ett mörkare tillfälle...

blev hel nöjd =) mysfaktor me alla ljus tända .. dock en dyr historia om ja ska tända alla värmeljus varje dag.. för de går åt 26st varje gång :P

Ovanför soffan , här ser ni även tavlan min älskade man fick i födelsedagspresent.. en 3D tavla snygg som attan =))

Det var storarummet detta.. nu kommer bilder från köket både före o efter =)


ojoj här har ja samlat allt ja flyttat rundor på från rum till rum när ja städa haha så köket blev nog värst :O

ojojoj ....

rörigt va de här.. :P


Äntligen klart o blev mysigt även här =)

en del av diskbänken...

andra delen av diskbänken .. :P

kylskåpet

o spisen .. =)

Hallen nästa...

FÖRE!!!!!!!!!!!!!!


Klar i hallen =) blev nöjd här med


o till sist har vi sovrummet =)

Före jag röjde här inne o sortera o flytta saker osv osv.. Ozzy spanar för fullt ut .. :D

Resultatet efter ja e klar =)


Här kommer även lite bilder från när vi var hos mamma o roger och jag o mamma bakar lussebullar =)

rulla rulla rulla hihi

tror mamma fick en knäpp i knoppen när degen tog slut hahahaha.. snygg hon e va ! älskar dig mamma :D:D:D

goda lussebullar :D:D:D

Så då har ni fått en liten uppdatering på vad jag sysslat me den senaste veckan =))

nu ska ja återgå till mitt morgonkaffe o snart göra mig en macka ..

Ni får ha en trevlig dag

kramizar i massor

1 kommentar:

  1. Hej gumman vad FINT &MYSIGT de blev ;) klart de inte gör nåt att du gör som ja med ljusfat, de e bara kul hihi & de blev sååå julmyspys ju ;) du e dutti du ;) Saknar dej gumman hoppas du kommer upp snart igen typ den 4 Jan -2010 HAHAHAHAHA ;) Love you

    SvaraRadera