Min viktnedgång

Genväg till

15 december 2011

Tisdag & Onsdag

Halloj !

Här är jag igen.. dagarna rusar så snabbt förbi så hinner ju inte med i bloggvärlden ..
Men det har varit rätt lugna dagar så ni har inte missat så mycket .

Har pusslat klart ett pussel nu har jag BARA 4 kvar haha.. får se när ja påbörjar nästa har lite annat o fixa o trixa med oxå .

Igår kom min älskade mammi o hälsade på så satt vi o drack kaffe o pussla några timmar innan hon skulle iväg o fixa sina naglar =)

Sen blev de matlagning o de vanliga ..

Idag vakna jag av att Ozzy skällde vid 4,30.. förbannade tidningsbudet som delar ut gratistidningar .. finns en anledning till att vi inte har någon morgontidning. Att Ozzy hatar när de dimper ner grejor i brevlådan haha så räcker ha han skällande vid 10tiden när brevbäraren kommer =) men jag somna om igen iallafall o sen steg ja upp vid halv nio =) då blev det kaffe o datamingel o sen morgonrundan med Ozzy =)

Sen har jag druckit kaffe igen o åter datamingel o nu äter jag lite macka för att sen påbörja dagens göromål..

*städa hemmet
*leta efter butangas (till mina braständare så jag kan tända mina ljus utan o få frispel på tändarna som båda är så gott som slut på gas)
*gå o handla mest troligt..
*komma på middag
*pussla/läsa mina nya böcker det är frågan haha

ikväll blir det matlagning, duscha o slappa med min underbara man =)

Min älskade väninna Gizmo/vibbe har blivit inlagd igen på sjukhuset o får göra massa prover,röngten m.m. hoppas dom kan komma fram till vad det är som felar henne för dom verkar ändra sig från gång till gång när hon är där.. Så hon kan få bli frisk igen o få fira en Rolig jul med familjen o slippa pendla mellan hemmet o sjukhuset.. älskar dig gumman krya på dig !! <3

Min mamma undra om jag ville följa med till skåne på söndag till onsdag.. har funderingar på det men har inte riktigt bestämt mig än , ska fundera lite till =)
Har iallafall julklapparna klara till minsta systerbarnen.. ska bara få hem de sista .. måste köpa inslagspapper oxå.

Önskar er en trevlig dag

kramizzar

PS: NÅN SOM VET HUR MAN GÖR FÖR O FÅ SIGNATUREN ATT HAMNA UNDER TEXTEN.. går jag via html o klickar ner den o sen åter till skriv så nog fan lägger sig texten fel... ..

1 kommentar:

  1. Utforma
    Inställningar
    Inlägg & kommentarer - Mall för inlägg

    =)

    Gott nytt!

    SvaraRadera