Min viktnedgång

Genväg till

11 december 2011

Fredag & Lördag

God middag.. har inte hunnit med o blogga i helgen ( läs glömde bort :P ) så här kommer en uppdatering :D

I Fredags: Var väl som dom flesta dagarna här , jag städade hemmet o fixade o donade som alltid och sen när maken kom hem körde vi till systemet o handla lite o sen till vanliga affären o handla fredags gott , sen hem o hålla kväll =) kollade på teve o slappa på soffan =)

Lördag: Var i väg o handla lite i dag igen , så vi kunde göra hemmagjord pizza =) sen drack vi nån grogg på kvällen.. men jag blev dålig vet inte om de var groggen eller maten eller kombination kanske haha men de släppte efter några timmar med lite illamående.. så vi mös ner oss i sängen framför svensson svensson serien o sen sov vi gott :P

Pratade även med min Gumma Vibbe / gizmo =) Hon ringde för o uppdatera mig lite om hur det går med henne.. o det var så SKÖNT o få höra hennes röst igen .. =) har ju varit o är orolig för henne ännu men har inte velat ringa o störa henne.. tänkte det är bättre hon ringer när hon känner hon orkar =) O det gjorde hon i går =) så vi pratade väl ca 1 timme =) Tack för samtalet älskade gumman..

o Se nu till o bli bra igen så du kan fira en underbar jul o nyår med familjen o vara friskare o piggare o få röra på dig lite mer !! Håller tummar o tår för dig snäckan.. kramizz laaav joo <3

Nu ska ja se om ja kan göra mig en macka o ta en kopp kaffe till kanske :P

skriver kanske mer senare

ha en trevlig 3e advent =)

Kramizz
Mizmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar