Min viktnedgång

Genväg till

4 december 2011

Lite Bilder från förr / nu =)

Före o efter kort med samma tunika , det första kortet är taget 2008 och dom två andra för några månader sen =)

20101024 dagen då jag startade med flyt inför operationen den 10 nov 2010 o ett år senare


Min nyköpta klänning i storlek 38 =) i jämförelse med min röda tunika =) Lite småskillnad är det ju :P

Min tjusiga rödglittriga klänning i stl 38 :O känns konstigt då jag är van vid o köpa kläder i storlek 50/52

EXAKT 1 år sen jag gjorde min gastricbypass operation på det 2a kortet =)

På kort är det enda ställe jag oxå ser skillnad på .. ser ibland när ja ser min egen spegelbild i fönster o liknande att jag gått ner men oftast inte.. Huvudet som inte riktigt hänger med :P

Köpte mig en kortkort Jeanskjol den är i stl 42 så den passa så klart o tröjan har jag fått av min lillasyster =)



Världens bästa hund Ozzy pussas med mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar