Min viktnedgång

Genväg till

4 december 2011

2:a Advent !

Tänk att det redan är 2a advent bara några få veckor kvar tills det är jul o en massa god jul mat o mysdagar med nära o kära =)

Var ett tag sen jag var här o skrev sist som vanligt .. men har inte haft nån ork lust eller intresse av att skriva nåt så då blir de inget känns meningslöst med korta inlägg om ingeting =)

Men nu när jul närmar sig var jag ju tvungen o piffa till min blogg så den oxå blev julfin =)

Annars har det nog inte hänt nåt jättespännande här i Blekinge utan dagar bara rusar iväg som vanligt och man hinner knappt med..

Idag har vi varit hemma hos Mammi o Roger en sväng gubbarna fixa me maskinerna o jag o mammi drack kaffe o pussla , sen var ja ute o busa med hundarna lite =) i blötvädret .. känns inte som de kommer bli en vit jul här nere detta året utan de blir nog mestadels regn o lite regn till :P

Viktnedgången går sakta men säkert fortfarande neråt o nu har jag bara 7 kg kvar tills jag är NORMALVIKTIG =)

Skriver nog mer senare men var ju tvungen o skriva lite nu när jag fixat klart me bloggen.. Kan säga de tog lite tid innan jag kom på var jag brukar ändra mina headers nånstans.. har letat som e galning sen i går kväll. men idag till slut hitta ja rätt program som jag reder ut dom andra var ju krångliga men nu har ja lite bildredigeringsprogram i datan haha men rensar väl ut dom igen snart då jag inte behöver dom :D

Ha en trevlig kväll

Kramizzar 

Mizmo 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar