Min viktnedgång

Genväg till

13 december 2011

Söndag - Måndag nu då :)

Tjosan nu har jag ju missat blogga igen men har får ni lite up to date blogg =)

Söndagen var en slappedag så då hände de inte så mycket =)

Måndag:
Först slappaförmiddag , sen blev det en promenad ner till affären på eftermiddagen med ozzy pozzy , fick handlat lite hårfärg , skickat iväg ett paket till Cheevy som fyllde år igår ju =)

Sen när vi kom hem färgade jag håret 2 ggr först en gång med extrablondering o sen pärlblond .. men skifta trots de lite väl mycket åt de gul/ljusoranga hållet.. men fick ju va förbli så tills vidare kan ju inte färga håret hur många gånger som helst på en dag :P

röjde undan lite snabbt o tände massa värmeljus vid 16tiden o dom jäklarna brann läänge det var 6timmars värmeljus från ICA o kan säga att några av dom brann fortfarande vid 1 på natten .. så det var lite över 9 timmar då =)

Idag Tisdag har jag börjat dagen med kaffe så klart o lite datamingel, sen blev det promenad ner till affären igen med ozzy i släp(drag)tåg hihi.. köpte en ny extrablonderingsfärg.. plus lite annat behövligt..

Sen när vi kom hem slängde jag i färgen i håret o satte mig vid datorn en stund o mingla igen i väntan på att ta ur färgen ur håret.. sen fixa ja till håret .. blev ganska nöjd men tror nog det får bli en pärlblond till som e suverän för att få bort gula skiftningar med =) men dom va slut i affären så får hoppas de får in igen snarast annars får ja ta de i stora affären i karlshamn nån dag .

Efter håret var klart började operation hemstädning så nu är det oxå gjort så nu sitter jag än en gång vid datorn o minglar haha o väntar på att maken ska ringa o säga att han e på g hem så han kan plocka upp mig så jag kan få skjuts ner till affären igen för o hämta ut lite paket som väntar på mig där.. men kan liksom antagligen inte bära dom hem med händerna så då behöver ja lite skjuts :P

I paketen gissar jag på att det ena är x antal pussel :D , en kofta jag fynda på tradera =)

Har lyssnat på musik i flera timmar nu oxå hihi spelat hyfsat högt när ja städa det är ju ett måste hehe..

Lite bildpotpurri här nedan =)

jag för nån vecka sen =)

jag i går .. testade klänning/skjortan i stl 36 som jag fick av lillasyster i somras som jag då bara kunde knäppa 1 knapp på .. nu kan ja ha den helt o hållet =)

=)

tröja jag oxå fått av lillis.. tajt är den men passa gjorde den nu =)




glömde visst fixa till håret hahaha.. men men de bjuder ja på.. här är ännu en tröja jag fått av lillasyster =)

idag efter färgning

som ni ser skiftar de lite i gult o de ska trollas bort förhoppningsvis med pärlblond från Mood =)


Här syns dock inte de gula hihi

BLondinLindi =)

Nu ska jag avsluta dagens blogg o önskar er en riktigt trevlig kväll

kramizz

Mizmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar