Min viktnedgång

Genväg till

15 september 2011

Chockinlägg :P

Heeej här har ni mig inne på en visit på egen blogg som jag totalt ignorerat ett bra tag då jag inte känt för att blogga och att jag inte haft nåt sådär superduper o skriva om då dagarna mest går i ett så varför svamla en massa om samma saker varje dag .. nä då får de duga med ett inlägg då o då om jag nu inte får återfall o börjar blogga som en toker igen.

Förra veckan var jag nere i skåne o hälsade på mina systrar o mina närmaste vänner , kände att jag behövde träffa dom lite så hastigt o lustigt på onsdagen begav jag o Ozzy oss i väg och överraska folket där nere. Det vara bara storasyster som visste om att jag skulle komma ner :D

På fredagen körde vi hem igen och då blev det så lägligt att jag flög på en dunderförkylning o sen dess har jag hostat o snörvlat.. tycker att det är dags att det kan försvinna nu för jag har ju banne mig ingen ork o göra nåt o ser hur tvätthögen växer o växer o hemmet förfaller lite dag för dag även om min älskade man hjälpt till här hemma :D

Hur går det med min viktnedgång då.. jodå det går framåt o neråt på vågen som tur är.. Och nu har jag hamnat på 75kg och bara 10kg kvar tills jag är NORMALVIKTIG. :D

 Lillasyster hjälpte mig o fixa mitt hår när jag va i skåne oxå så nu fick jag gjort mina ljusa slingor o klippt håret lite grann:D Hon e bara bäst på o fixa mitt hår så de så hihi :D tack för hjälpen sis <3



 Lite före o efter bilder på mig :D


Nu ska jag ta mig nåt o äta .. men ni får ha en bra dag o var rädda om varandra man vet aldrig vad som väntar runt hörnet <3

kramizz

 

1 kommentar: