Min viktnedgång

Genväg till

26 november 2008

Tiden???

Halloween 2008
Natalia!
nyfödd 2007-12-19




VAR TAR TIDEN VÄGEN?????



Ja idag vakna ja vid 11 tror ja kl va shiiit... asså de e ju så mörkt på morronen så man tror de e tidigt men nää då e kl 11 .. vaknar varje dag me ett ryck känns de som o flyger ur sängen o gör mina morronbetstyr o sen slår ja mig ner vid datorn.. o ja vill gärna ta de lite lugnt när ja vaknat så jag spelar några rundor på tex blip. o pratar me nån el några på msn o bara chillar...

men när man sover så länge som ja gjort nu så hinner ja fantomen inte me de ja vill hinna me innan gubben min kommer hem.. förvisso lättare sagt än gjort då han kan komma hem allt från 12 till 19 så lite variation med andra ord...

men ja vill ju ha min egna tid samt hinna städa o röja innan han kommer hem men ska ja fortsätta nanna så länge så kommer de ej funka som ja vill för de blir för stressigt så ja får väl försöka stiga upp tidigare haha..

idag kom han hem vid 13 tiden o då höll ja på o plocka undan lite här hemma.. hihi sen bestämde ja mig för o köra till oj o hämta ut ett paket . Tog kära Kussiluss me mig haha hon behövde handla lite . sluta me att vi gick in på oj handla både hon o ja ,hämtade paketet sen en sväng inom lidl handla lite där oxå båda två .. sen ble de en runda på Netto haha kul o titta på julsaker ju .. blev lite handlat oxå hihi ska fixa o pynta här hemma i morron innan gubben kommer hem så ja får väl ställa klockan haha..

när vi sen kom hem så packa ja upp grejorna o satte mig en stund vid datorn. Gubben spela tvspel. hihi sen körde vi en runda .

o DU KUSS!!! tur va de för du hade GLÖMT låsa BILDÖRREN hahaahahaha.. låst den varenda gång förutom när vi kom hem hahahaha.. !!

sen när vi kom hem igen tog ja fram middesmat o tina de.. sen leta ja efter nycklarna till låset till förrådet men hitta fan inte den.. så fick göra inbrott i mitt förråd haha.. men de va enkelt för de va ett så tiiiinywiiiiny lås som vi hängt där haha.. så ja fick upp min låda me julsaker... o när ja står där nere o ska stänga igen o låsa förrådet o med kartongen o allt annat i famnen vad tror ni händer då?? jo LAMPAN släcks.. KOLSVART .. va bara o vända sig om o gå sakta sakta framåt för o hitta svängen o sedan hitta lysknappen.. haha fy fan va mörkt de va.. sen upp igen o kolla vad som fanns inte mycke 4 ljusstakar o 2 jultomtar hahaha.. wooow..

men köpte idag :

* paneljulgardiner

*löpare

*julstjärna

*3 blockljus röda

så ska ble fint i morron i storarummet iallafall.. hihi köket har redan fått upp sin ljusstake :P
myspys.

Sen har man fixat middag ..blev tacos ! gott gott.. fast gurkan fick ja kasta för den dumma kyljävlen fryser grejorna ibland.. suck... så fort nåt står e mot väggen längst in så fryser väggen o grejorna som står i närheten gör ju de då oxå.. men ja fattar inte hur gurkan kunde va frusen för den har legat närmast dörren ... hm.. jaja shit happens.. haha

o nu sitter ja här o skriver blogg för glatta livet.

msn börjar spåra ut nu oxå ja har blivit utloggad o nu blev kuss utloggad oxå.. grrr alltid nåt som ska krångla..

nej nu krävs de en rökpaus.

ha en härlig kväll!

kraaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar