Min viktnedgång

Genväg till

27 november 2008

JulPyntat!!

Ja då var det torsdag och jag har fått gjort det jag hade tänkt göra innan min käre make hitta hem från jobbet.. har stressat satan i de för han sa vid 12 att de tog 1 el 2 timmar innan han va hemma.. o då hade ja inte börjat jo jag putsa fönsterna just då hihi.
men nu sitter jag här och jag är så gott som färdig . blev skiiit snyggt tycker jag själv iallafall hihi. får väl se vad maken tycker =)
Innan jag börja me mitt pyntande så satt ja vid datorn spela en runda bara sen prata jag med Gizmo på msn börja snacka igen igår var ett braaaa tag sen vi prata sist :O men de va kul o prata me henne igen sen ringde hon hit idag så prata vi vidare i telefon prata gamla minnen o nya händelser. Skönt o höra att allt börjar komma på bättringsvägen nu gumman!! Är glad för din skull.. men tur att de finns tele o msn så vi kan chatta o cama eftersom vi bor en bit ifrån varandra =)
Herregud vad mycket man har varit med om egentligen sen 2003 hihi. både roliga knasiga o hemska saker .
Nu ska jag vänta hem gubben o bara ta de lugnt.
ha en underbar vecka!
kraamizz
ps ska försöka fota mitt pynt o lägga ut här..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar