Min viktnedgång

Genväg till

20 november 2008

Bla Bla Bla!!

Ja dagens blogg namn kommer ja inte på nåt bra till så får duga så här :D
gårdagen gick smidigt fick gjort allt ja skulle =) kladdkakan e så gott som slut redan .. galning till man man har haha..
på kvällen blev de 2rundor me vovvarna jag o ozzy o kuss o nikita=) gick bättre än man trodde.. lite bus bara . skönt men min hund drog lite mer när nikita var me.. men han har ju ett måste att han måste gå först tror ja haha..
sen var ja inne hos kuss en sväng o snacka skit medans hon gjorde kokobollar,pärlbollar o chokladbollar hehehehe hahahaha..
när ja kom hem igen satt ja vid datorn ett tag o spela nån runda me kuss sen skulle hon lämna datorn till sin gubbe så vi kunde inte spela mer =( men sen stack vi ut me hundarna i stället o efter de blev de sängen o kolla teve typ fram till 3 sen stängde ja den o försökte sova..
vakna idag när kuss kom vid 9.20 o knacka på dörren .. hon hade köpt cigg till mig =)) tack så jättemycke gumman.. love u!
sen la ja mig igen hahahahaha.. o vakna vid 10.40 hm går inget vidare me mitt lägg dig tidigare o gå upp tidigare haha.. men men de ordnar sig nog.
fy fan va ja längtar tills nästa vecka.. PENGAR!!! HANDLA!!! hehe o denna månaden ska de storhandlas =) ordentligt.
idag ska jag bara ta de lugnt.. ut me vovven strax innan de börjar regna uppehåll just nu ju . sen blir de nog dataläge ..plocka undan lite här hemma först bara ta en svängom me dammsugaren . kommer alltid på nåt nytt o göra hihi
nej nu ska ja blossa o se vad kuss vill på msn hihi de blinkar oraaanget hihihi
kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar