Min viktnedgång

Genväg till

19 november 2008

blåsigt!

ja de kan man väl lugnt säga att det är där ute.. fast de inte blåser så mycke så låter de nästan som storm.. men men e väl vindar från havet som tar sig in här hos oss oxå.
har precis kollat på Jagad på canal+action.. har ju dom kanalerna nu av nån anledning som ja inte har en susning om varför hehe.. gammal film men den e bra.. o va typ evigheter sen ja såg den sist.
har varit duktig idag har gjort kladdkaka till min älskade o sen har ja bakat bröd.
varit ute o rastat mig själv o vovven 2 ggr blir en sväng till senare .
känner mig frusen nu men d går över.. ska spela lite nu tänkte ja el kolla serier beslutsångest ännu hihi..
gubben min sover så får väcka han lite senare när de e dags för middag.
längtar till den 25e då ska de ut o storhandlas jädrar i de. för skåpen o frysen o kylen gapar o där e i stort sett tomt hehe.
kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar