Min viktnedgång

Genväg till

28 november 2008

Halmstad!

ja idag har gubben min varit ledig för vår bil paja igår när han körde hem från stan. el en rem till generator o allt annat. gick av. men som tur va såg vi att den va väldigt sleten i förrgår när vi var iväg o handla så vi körde inom biltema o köpte en ny. så idag på morronen har niclas varit ute o bytt den . händiga mannen hihi.. så efter den va klar så körde vi till biltema i Halmstad skulle köpa glödstift till bilen o dom hade inga hemma i helsingborg.
har precis ätit macka o sitter nu här tittar runt på nätet. Gubben min ska snart iväg me Janne dom ska till bilskroten o fixa lite grejor till bilarna. så jag ska väl plocka undan o städa här hemma medans dom e iväg. skala potatis oxå o koka så vi kan ha stek potatis o prinskorvar o ägg o bacon till middag idag. sen ska ja nog spela lite =) har några nya spel nu så får ju testa o se om de är nåt skoj hihi
sen i helgen blir de nog bara vara hemma om vi inte ska ut till klippan en sväng för o byta grejorna på bilen. skulle ju egentligen åkt till mamma o roger men blir nästa helg istället tror jag.
Ska snart ut o gå me ozzy oxå han e lite pipig hihi
skriver nog mer senare
Tack alla underbara vänner för att ni finns!
kramizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar