Min viktnedgång

Genväg till

21 november 2008

Snö Bus!

( Detta e taget i mars 2006 :O )




Jag o ozzy var ute o gick innan men va rätt halt på asfalten så vi höll oss på gräset =) när vi kom på fotbollsplanen hitta han en gigantiskt lång pinne som han sprang runt me sen knäckte ja den så vi kunde kasta pinne släppte han lös me kopplet på o han sprang fram o tillbaka lyssnar ganska bra på sin matte tack o lov hihi sen gick upp mot buskarna o traska lite sen ner på gräsmattan här på baksidan o där fick han fri spel o sprang runt o hoppa o försökte bita mig .. men ajaj de gör ont. hihi sen träna han snurra runt.. o de gjorde han helvarv efter helvarv när ja sa "snurra runt" hihi han älskar snö de märks även om de inte ligger så mycke. o inte gick de o göra snöbollar heller så fick bli kast me snöfall hahaha.. börja hagelsnöa när vi va ute oxå en stund så både ja o ozzy va typ vita hihi. sen gick vi in igen .



har kollat på några av mina serier ja följer . ska väl snart börja fixa middag pannkakor o de tar ju sin lilla tid o göra dom :P men gott gott.



min kära make ligger o sover men vaknar nog snart har sovit rätt länge nu :P så ikväll blir de väl kolla film el teve o umgås me mina pojkar!! :D:D

Hade inte klarat mig utan dom !

älskar min lilla Familj!



finns säkert dom som kanske inte tycker att vi är en familj eftersom vi inte har några gemensamma barn el så men de struntar ja i för niclas o ozzy är min familj o nångång utökas den=)



hörs kanske igen lite senare



kramelikram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar