Min viktnedgång

Genväg till

29 november 2008

Färgglatt o Limmat!

Idag har jag haft min underbara kussiluss här på besök vi har lirat guitar hero haha o hon har färgat mitt hår.. va ju tvungen o hitta på nåt så fick bli mahogny brunrött med andra ord blev tjusigt tycker jag de lilla ja sett av de .. hihi går ju inte o speglar mig precis stup i kvarten :P
sen följde ja me in till kuss en runda då hennes gubbe skulle iväg handla o lite sånt så mata ja natalia o hon somna gott i min famn hihi. sen röka vi o fixa lite på hennes dator ..så blev vars en ny lunar o vars ett nytt nick på blip . så har fixat o donat me de större delen av dagen känns de som hihi.
sen gick vi in hit igen o min gubbe kom hem o ville ha pizza så vi stack iväg o hämta de ja o kuss. o sen hem hit o käka ..
sen gick kuss hem en stund senare.. dom skulle låna hennes data som hon hade me här hihi..sen prata vi lite på datan o hon undra om ja kunde skjutsa henne till oj samt hämta mat till grabbarna.. så ja sa ja så stack vi direkt o fixa de..köpte några ljus o braständare oxå hihi..
nu e kuss här igen haha.. min tur o färga hennes hår. men har precis roat mig me o plååga min kusin för hon hade LIM i hårbottnen haha..för hon hade löshår som hennes syrra satt på igår kväll men de trilla av igen när kuss gick o la sig hihi.. men limmet va ju kvar en del av de iallafall.. men nu har vi äntligen fått bort de mesta.. så hon har precis varit inne o tvättat håret så nu får vi vänta på att håret ska torka så vi kan lägga på färgen =)
nu ska ja umgås me kuss igen .. ha en fortsatt trevlig lördagkväll..
ps nu ska ja bjuda kuss på en amrulla gott gott..
ses bajbaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar