Min viktnedgång

Genväg till

9 september 2009

Tisdag/Onsdag

Igår blev den motionens dag! haha..
Steg upp vid 7 tiden o sen satt jag här vid datorn o surfa rundor , pratade med lillasyster på msn , sen tänkte ja gå ut o gå en runda med ozzy. Men när jag skrev de till henne så skrev hon. "ska vi mötas" Hon bor i bjuv o jag i Åstorp :O men efter lite prat o planer på vilket håll som mest troligt va lämpligast så begav vi oss iväg.
När jag o ozzy kom ner på industriområdet såg jag gunnarstorp på andra sidan åkern.. Fundera på om man inte kunde gena över hihi.. Ringde o hörde me lillis va hon trodde. Hon sa att de borde man få måste ju va allemansrätten . Så jag o ozzy gick över åkern.. sakta men säkert hihi

Släppte ozzy fritt efter ett tag o han sprang långt i förväg o sen kom han tillbaka igen . Jagade nåt rådjur oxå en sväng men återvända snart då han nog kom underfund me att de ej va lönt haha.. Kom en å mitt i åkern oxå o där sprang ozzy ner o bada en sväng o sen upp igen o vi fortsatte gå.

När vi närma oss gunnarstorp så hade nalle o sis redan kommit dit så dom kom oxå ut på åkern för att möta upp oss. När vi sen traska vidare mot bjuv så kom där en liten "sjö" med typ 15cm vatten ( de va nog en stor vattenpöl haha)
Dit sprang ozzy för o dricka trodde ja.. eller jo visst han drack oxå sen la han sig ner som ni ser på bilderna nedan . men tokiga vovve.. va nog lite varm =)


Nalle o ozzy i vattnet o svalkar sig =)

Ni kan tro att nalle va trött hihi han gick så sakta sakta när vi gick hemåt hihi.. men ozzy märkte du knappt att han va trött.. tror han e OUTRÖTTLIG haha..

Fick mig även en rejäl blåsa under foten efter typ halva vägen.. nedan ser ni hur den såg ut när vi kommit hem till sis i bjuv.

gjorde lite ont.. :P

min blåsa under foten ...

Sen en timme ca efter vi kommit hem till sis så va de dags o hämta hem barnen från dagis . Sen har vi umgåtts me allt o alla.. var folk där hela tiden typ hihi.. sen hämta niclas oss när han sluta jobba.

sen blev de en lugn kväll framför teven hihi

Här nedan ser ni en glad cheevy hhihi..



Idag Onsdag har de varit tvättdag o städdag så har inte blivit så lång runda idag.. Har lite träningsvärk oxå hihi..

Nej nu ska ja vänta hem älsklingen o sen får vi se vad de blir till middag idag..

ha en trevlig kväll

kram kram

2 kommentarer:

  1. du har väl stuckit hål på den va?
    annars blir det ju lixom värre....

    Om inte så är det lätt fixat med att sticka en nål in under skinnet och pressa ut vattnet som samlats=) Ifa du inte visste;P

    SvaraRadera
  2. japp japp lillis gjorde de på eftermiddagen hihi fick göra de igen igår lite grann.. =)

    SvaraRadera