Min viktnedgång

Genväg till

4 september 2009

Lite Besviken!

Blev inte riktigt som jag tänkt mig på toaletten.. den där "duschkabinen" va som ja trodde enbart listen på golvet.. men den är rätt stor för de första o den va inget vidare bra på o stoppa vattnet.. så vet inte va vi ska göra nu.. Får se va mannen min säger.. kanske ska testa köpa en egen list som man kan sätta fast borde ju bli bättre än den som e där nu me tanke på att den bara ligger där o den tar mycke plats så man kan inte sätta fast den för då snubblar man över den när man ska stå vid vasken nästan.

Men nu kan man använda vasken igen iallafall =)

Annars har jag inte fått gjort så mycket än.. Man vakna ju med ord o inga visor pga av att de va snubbar som skulle byta fönster i trappen brevid o dom stod typ precis utanför vårt fönster me sin hiss o sitt snack så 7,30 vakna man av de o knappast lönt att försöka sova vidare.. då ja ändå tänkt gå upp 8 i annat fall så ..

Hitta en lägenhet som ja tror e underbart fin som ja bara vill ha .. men tror inte ja får igenom de.. hehe.. den e lite mindre än denna fast typ 800 kr dyrare.. så får väl leta vidare istället.. O eftersom de inom samma fastighetsbolag så går de säkert ej byta från en tvåa till en annan heller.

Tror att mannen min snart kommer hem då han börja redan kl 5 idag..

Har varit nere på netto en runda me kuss o talis i morse o sen gick vi hit här o fika frukost hihi sen har ja plockat undan lite här o där .

E lite seg idag så pallar inte göra så mycke som ja borde men får se kanske får ja ett ryck snart ..

Helg igen o va helgen har att erbjuda vet ja inte riktigt än men blir nog lugnt .. ska äta god middag imorgon kyckling,ris o currysås mums mums hihi .. idag vet ja inte va de blir.. har ingen idé överhuvudtaget ..

ha en trevlig helg !

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar