Min viktnedgång

Genväg till

3 september 2009

Äckligt! + Update

Gårdagen!!

Börja som vanligt med att jag vakna hyfsat tidigt o steg upp o tog mig en energidricka o morgonciggen medans ozzy knappt orka stiga upp för att gå ut o kolla läget i trädgården hehe. Sen blev de datorn en stund . Innan de va dags att börja tvätta , blev en cigg el 2 me kuss utanför innan jag gick ner i tvättstugan, när ja kom upp blev de ytterligare 1 cigg el va de 2? haha jaja vi satt o babbla om allt o inget som vanligt.. Hänt lite grejor i släkten med tonårstrots o rebell lika beteende o massa annat som hör den åldern till . Håller tummarna att allt blir bra i slutändan ändå =)

Sen va de så klart springa upp o ner i tvättstugan var 40e minut typ o där i mellan hann jag både me o sitta lite vid datorn samt att ja städa lite här o där . Det blev diskat,dammsugat,svabbat golv,renbäddat,sorterad tvätt o in på rätt plats, damma lite o plocka undan disk o röjde i köket,vattna blommorna o ut o plocka upp efter hunden i trädgården några tollar här o där haha.

Sen hamna ja på toaletten där jag tänkte jag skulle skura elementet o kanten vid golvet där moppen inte kommer åt , men när ja kom till vasken så tänkte jag att jag ska passa på o rensa avloppen oxå när jag ändå va i farten.. FYYY FAAn va äckligt hahaha men fick gjort de iallafall eller åtminstone avloppet till vasken . de under badkaret fick ja inte loss .
Men när niclas kom hem så hjälpte han mig .. va visst bara typ o dra o skruva loss de på ett ställe haha..
MEEEN när ja sen va klar o skulle försöka sätta de på plats igen så börja avloppsröret till vasken krångla .. visar sig att en gummiring som ska hålla fast de hela är sönder o de går ej att få i på rätt sätt.. SUCK... O de under badkaret fick ja inte dit .. Så fick vänta tills niclas kom hem igen .
O då visar de sig att de ena benet till badkaret lossnar o sen går de inte få dit igen .. o när niclas försökt ett tag o sen vänder på badkaret för o se bättre va tror ni då felet va?
JO då e de sprucket så gick inte o få dit foten igen..

PANIK fick jag o tappa humöret fullständigt o va inne o testa själv oxå haha o sen plocka ja undan de ja tagit fram o sen blev de påbörja maten o fortfarande inte vidare lycklig.. Kände mig som världens ofräschaste människa efter o dratt i hår o annat mög i avloppen juuu... Så de sluta me att ja fick gå in o ställa mig o duscha ändå som tur va.. De tråkiga va ju att de blev vatten över hela badrumsgolvet då de ej är nån vidare lutning på golvet.. så skrapa skrapa skrapa haha..

Sen käka vi middag o sen satt ja o slappa en stund framför datorn , o prata me min gumma Maria hon va eller är TOSIG.. fullt förståeligt .. hon ringde upp mig så vi prata nog i typ 1.5h eller nåt sånt ca.. hihi Sen efter vi lagt på gick ja o la mig o kolla på csi miami o sen somna ja gott.. Mannen min hade somnat på soffan så ja lät han nanna där tills han själv vakna.. Han kom in i sängen vid halv fem i morse ..

Gubben som blev beten kom även igår när ja stod o snacka me kuss i sovrumsfönstret (hon stod utanför me natalia o emmie) full som attans eller ganska iallafall.. han ville bli vänner o skaka hand o bad om ursäkt tror ja han gjorde oxå .. jag skaka hand men väntar ändå tills ja vet om han nu polisanmält mig eller ej .. e ju ingen som vet riktigt hela sanningen förutom han.. o han säger ju olika till olika personer..

Idag Torsdag har jag haft en slappedag o mestadels suttit här vid datorn eller varit ute o snackat me kuss nån sväng o kollat på teve .
Ringde fastighetskötaren oxå i morse ang badkaret o vasken o duschmunstycket som läckt ett bra tag hehe..
Han kom i eftermiddes vid tre, halv fyra tror jag..kollade först badkaret o kom fram till att de nog inte är lätt att få tag i nya ben till de badkaret. Så ja sa att han gärna fick slänga ut de , men att han måste hjälpa oss fixa nåt så de inte blir vatten överallt när man duschar :D Han sa att de hjälper inte så mycke me en list men prata nåt om nån duschkabin men om de va en komplett duschkabin eller bara själva listen är ja lite osäker på.. men i vilket fall så skulle han komma i morgon förmiddag o fixa de =))) han skulle även kolla om han fick tag på en sån gummiring till vaskavloppet.. Men fick iallafall ny duschslang o munstycke pga av att slangen ej passa ihop me de nya munstycket .

Sen när mannen min kom hem körde vi upp i byn o in på banken eller ja vänta i bilen haha.. o sen blev de hämtmat.. så slapp ja disk idag :P mer än några bestick

Så har varit en bra dag idag oxå ! dock börjat få lite huvudvärk varje dag nu igen.. men tror ja vet varför.. har blivit lite för mycke rökande på sista tiden hehe..

Nu sover hunden o mannen oxå misstänker jag så de e bara lilla jag som e vaken men är ganska trött så blir nog snart nattedags för mig oxå !

Sov gott mina vänner o ta vara på er !

Man vet aldrig hur e person är egentligen om man inte "lever" me dom .. Säger bara "Hur KAN ni bara haft mage o bete er så illa!!!! Förstöra någons "liv" på de viset!! grymt .. men trots de "kunde varit mycke värre" .

kram kram

2 kommentarer:

  1. Vad menas me de sista du skrevet? inte kram kram men de ovanför ;)? Någon som varit dum mot dig? :O eller någon du känner kanske. :P ähh du får berätta om du vill!! Kram Kram

    SvaraRadera
  2. nej ingen har varit dum mot mig men mot en väns barn. kram

    SvaraRadera