Min viktnedgång

Genväg till

7 september 2009

eftermiddag/kväll

Godmiddag!
En liten uppdatering om gårdagen!

Först umgicks ja me min älskade man o hund ,sen blev de att vi körde till oj o köpte frukostbullar sen hem o äta.. Gott Gott.. =) Sen kolla vi lite teve o lite vid datorerna.
På eftermiddag blev de att jag körde hem till min kära lillasyster o hälsa på o som vanligt blev de rätt sent haha.. Men vi hade trevligt o satt o prata o lekte me barnen . Sen hjälpte ja sis me en data hon fått låna .. o de visa sig att hon hade trådlöst internet på den hihi .. så vi satt o surfa runt lite o käka lite lala o drack energidricka o cola. Klockan blev närmare halv ett ett i natt innan jag begav mig hem. Tack för en trevlig eftermiddag/kväll lillis som alltid =) Får snart göra om de o ha filmmys nån kväll =)) Älskar mina systrar !!

Idag har jag inte gjort så mycket än men ska snart ta mig i kragen o städa som vanligt haha.. sen får man se va ja gör.. har lite o fixa me på datan som ska rensas osv.

Middag.. ja va ska man hitta på idag.. lika klurigt varje dag o komma på nåt gott.. får väl se om mannen min har nåt förslag!

ja just de måste ringa några samtal så får avsluta nu o fixa de =)

Ha en trevlig måndag!!

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar