Min viktnedgång

Genväg till

19 mars 2010

Då var det dags för Fredagsmys =)

Fredag redan och imorgon har vi varit här uppe i en vecka =)

Är slö o trött o lat idag har ingen ork till nåt speciellt.. men har iallafall fått dammsugat som behövdes efter mycket utdragande på tiden men vad tog de ca 5 min eller nåt och dammsuga hela lägenheten haha..Jaja nu är det gjort iallafall o nu ska jag bara ut med vovven min på kvällspromenad och sen blir de förbereda lite varma mackor inför kvällen när min älskade man kommer hem från jobbet sen blir det väl lite film tittande innan sängen skriker på en .

Har varit uppe runt 7 tiden på morgonen hela veckan så man är ganska trött framåt kvällen =) Fast idag har jag varit trött hela dagen .

Igår kväll åkte min älskade mamma in till akuten då hon haft ont i magen i några dagar och det blev bara värre o värre det visa sig att det var fickor på tarmarna som fått inflammation oxå så det blev pencillin kur o råd att vila och dricka mycket .. Krya på dig mammi älskar dig.. usch jobbigt när nån i familjen mår dåligt o är sjuka tycker inte om det tycker alla ska få vara friska hela tiden =)

Gjorde precis en kanalsökning på canaldigital boxen för o se om den hitta fler radiokanaler.. när den va klar så visar de sig att ja inte har en enda kanal kvar.. så nu försöker ja göra ytterligare en ny kanalsökning så får väl hålla tummarna att den hittar kanalerna igen.. men det är min vanliga otur.. men man ska ju kunna göra en kanalsökning på nytt utan att de man redan har försvinner :O Fattar ingeting men det är kanske inget ovanligt hehe.

Annars får jag väl slå canal digital en signal :P

önskar er alla en riktigt trevlig o mysig helg =)

kram kram

1 kommentar:

  1. Haha! Jag heter inte heller Elin i mellannamn -men Eli heter jag;P Det var mest menat som ett skämt till Niklas polare MJ då han ogillar soffan och att Sofia och Macke ska sova över här^^ Och skämtet kom jag på när hon skrev på FB att hon inte skulle gå på nånting idag -så jag skrev bara nåt uppenbart till henne på FB och använde det sen i bloggen oxå^^

    Det otroliga var att morsan ringde och sa helt förfärat - har er bäddsoffa gått i sönder=O April April *asg*

    SvaraRadera