Min viktnedgång

Genväg till

17 mars 2010

Helt Plötsligt Vänder Det!

God Afton

Ännu en dag lider mot sitt slut och snart är det torsdag och vi har snart bott i vår nya lägenhet i en hel vecka.. Tycker tiden går både fort o långsamt beroende vad man tänker på .

Har varit en aktiv dag trots att jag inte tyckte att jag varit så aktiv för några timmar sen men helt plötsligt vänder det o jag fick fart vid fyra fem tiden och börja klä om sänggavlen så numera är den svart istället för vitbeige blev snyggare så här =) Sen passa jag på o skruva ihop hela sängramen och la i madrasserna och fixa bäddmadrassen som varit delad pga av tvätt av överdraget, renbädda och plocka undan så snart så börjar sovrummet oxå likna nåt .

Innan allt detta sprang jag upp på vinden med alla tomkartonger så jag slapp ha dom stående i hallen har ju väntat på att vårt förråd skulle bli tömt och idag ringde Tomas (fastighetsägaren) o sa att det var tomt nu =) men eftersom vi inte har nåt hänglås så vill jag inte ställa upp nåt annat där förräns det är fixat.

Gick ut kvällsrundan med Ozzy för ca en timme sen och det blev en halvtimmes promenad och jag har absolut ingen kondis har jag kommit fram till dock för längesen men vet de ännu mer nu . Eftersom vi bor på en höjd så är det mycket uppför och nerför när man promenerar och det är ju kanon men det är jobbigt när de går uppför tur man har en stor vovve som drar upp en mellanvarven =)

Imorgon ska jag och ozzy köra o hälsa på och umgås med min mammi och lille jack så hundarna får busa av sig ..

Just nu halvligger jag på soffan och funderar på om jag ska gå ut i köket o förbereda innan min älskade man kommer hem från jobbet =)

Nej nu ska jag inte uppehålla er längre med mitt skriveri utan ska stänga ner datorn o göra som jag skrev :P

sussa gott mina vänner

kramizar i mängder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar