Min viktnedgång

Genväg till

16 mars 2010

nattblogg

God Kväll!
väldigt snart godnatt :)

Vaknade redan vid halv sju i morse o bara jag som va vaken .. så tog me mig datan in i sängen för min älskling somnat på soffan o blev visst kvar där hela natten , men jag slumra till en timme till efter ja lagt mig igen så klockan var halv åtta när jag gick upp nästa gång.

Vid 10 halv 11 tiden kom mamma o roger o lille jack o min vovve ozzy hit , Niclas o Roger skulle till växjö o shoppa lite och jag o mamma o hundarna umgicks här.. blev kaffe o knäckebröd med ost gott gott..

sen blev de promenad med vovvarna o vänta in gubbarna =)

Älsklingen hann med o äta lite innan det var dags för han att bege sig till jobbet =) själv fixade jag så vi fick in kanaler så jag kunde titta på mina serier nu ikväll hehe.. har även hunnit med o sätta upp gardiner i köket,bakat chokladbollar ,diskat,sorterat sopor o gått vilse i svängsta haha .. men hitta hem till slut så det blev en lagom runda på ca 40min hihi..

Nu ska jag o mina trötta ögonen bege oss in i sovrummet o träffa på john blund..

skriver mer i morgon

sussa gott

natti natti

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar