Min viktnedgång

Genväg till

28 april 2010

Nämen :P

Evigheter sen sist.. som vanligt nu för tiden känns de som men har inte riktigt känt för o blogga o det har väl inte hänt så mycket intressant heller så det blir mest samma sak varje dag om jag skulle bloggat .

Är väl inte riktigt sugen på de nu heller men skriver ett litet inlägg iallafall för o visa att jag åtminstone är kvar :P

Igår var jag och gjorde cellprov.. det gick bra nu ska man bara vänta på svar .. de kunde ta upp till 9 veckor :O pga att det var mycket prover just nu .

Får hålla tummarna att allt är som de ska ..

Var en hel dag med min Mamma igår oxå vi körde o fixa lite ärenden m.m. efter ja varit på sjukhuset o sen blev de hem o umgås hos henne.

Så var inte hemma förräns vid halv sex tiden igår kväll .

I Söndags åkte jag o min älskling till växjö för lite shopping , inget bestämt vad vi skulle shoppa men kul o bara åka iväg.. blev att vi kom hem med vars en ny laptop :P fick även köpt ett par ordentliga gympaskor.. har aldrig köpt så dyra skor innan men nångång ska väl va den första :P

Träffa även på Niclas bror Ola i växjö så vi sällskapa o sen blev det pizza i ingelstad innan vi fortsätta resan hem o lämna av sakerna o ut o rasta Ozzy innan vi for vidare in till karlshamn för o storhandla.

Idag har jag städat o fixat lite här hemma , varit ute me vovven, suttit vid datan m.m. ska strax ut igen med ozzy o sen ska jag nog läsa lite eller nåt.. är lite seg idag.. hihi

Men nu vet ni att jag fortfarande är här men kanske inte lika ofta som förr.. man har sina perioder då de bara e blogg blogg o blogg.. o ibland är de uppehåll..

Älskar min man o hund över allt annat !!

Ha en härlig vårdag mina vänner

kramizar i massor

3 kommentarer:

  1. hehe, hur många laptops har ni nu;P

    SvaraRadera
  2. VÄLKOMMEN tillbaka gumman ;) kul & se dej blogga igen har saknat dej ;)kramiz

    SvaraRadera
  3. Anna: Vi har 3 st haha min gamla e kvar men niclas sålde sin lilla laptop till sin bror haha..

    Vibbe: Tack så mycket gumman =) miss u too kramiz

    SvaraRadera