Min viktnedgång

Genväg till

23 februari 2012

Tänk OM!!!!!!!!!!!

Ja tänk OM man bara kunde lyckas med nåt nångång för att underlätta vår ekonomiska sits.. alla dessa lånerbjudande trots bet.anmärkningar hit o dit är ju till mestadels bullshit för antingen ska du bara ha haft en skuld på under 25000 eller så är de nåt annat.. Jag VILL ju inget annat än att försöka minska våra enorma månadskostnader .. men känns som jag hela tiden döms att misslyckas.. känns nästan snarare att de går på andra hållet mellan varven.. men men får väl bita i de sura äpplet ett x antal månader till o sen försöka igen.. Om det inte händer ett FANTASTISKT mirakel snart.. drömma kan man ju :P

Idag har jag ringt runt lite till olika affärer men som jag trodde så har dom inget behov av personal just nu o ber än lämna in sitt CV för vem vet .

Hade jag bara kunnat hade jag tatt bilen o kört in o minglat i stan o lämnat in mitt cv +pers brev till olika butiker. Men idag funkar det inte så bra hade nog inte kommit så långt haha så får väl avvakta till imorgon eller början på nästa vecka.

Jag bara måste få nåt o göra nu och vill inte läsa /studera nåt finns inget jag är intresserad av o tänker inte sätta mig i skolbänken för nåt jag är ointresserad av för den läxan har jag lärt mig o jag får inget gjort.. varför liksom plugga nåt jag vet ja får IG i ? vet att det förvisso hade varit bättre ur ekonomisk sikt om jag kunde läsa nåt för då får jag pengar från csn som fogden inte kan ta.. men o andra sidan blir mina skulder aldrig betalda heller.. då tar jag hellre ett jobb o kanske blir av med större delen men då vet man ju att det minskar..

Annars har det inte hänt så mycket idag.. fint o soligt väder ute så vi ska strax ut på promenix igen jag o Ozzy ..

Finns alltid nåt o bekymra sig över o försöka hitta lösningar på .. men skam den som ger sig.. är iallafall fruktansvärt glad över att jag o Niclas inte tar ut dessa ekonomiska problem på varandra utan vi kan prata om det och har ALDRIG bråkat om det.. För egentligen vad hjälper det ?

Ha en underbar dag så hörs vi kanske senare

kramizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar